Politica de retur

Despre returnarea produselor personalizate

În conformitate cu dispozițiile OG nr. 130/2000, art. 4, alin.b: “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fară invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului”.

Totuși, atunci când comanzi produse personalizate care prin natura lor nu pot fi revândute altor clienți, nu mai beneficiezi de aceleași drepturi. Aceste produse nu sunt returnabile (sunt personalizate cu imagini sau texte la cererea ta ceea ce face imposibilă revânzarea produsului).

Produsele pesonalizate conform legii OUG34/2014 art.16  lit.c nu pot fi returnate.

Despre produsele neconforme 

Examinăm cu atenție fiecare articol înainte de a-l trimite spre expediere. Cu toate acestea, în situații rare, se poate întâmpla ca unele produse să aibă defecte (de producție sau personalizare). Dacă se întâmplă acest lucru, vom reface și reexpedia produsele fără a-ți impune costuri suplimentare.

Dacă pachetul nu a sosit la tine în condiții optime, avem posibilitatea să îl reînnoim. Dacă preferi să nu refacem produsul, poți cere rambursarea sumei achitate, fără a solicita despăgubiri adiționale. Va fi necesar să ne furnizezi informațiile unui cont bancar. În această situație, costurile asociate returnării produselor vor fi suportate de noi.

Despre produsele care nu sunt personalizate

Știm că deciziile tale pot evolua, așadar îți oferim siguranța și lipsa de griji prin posibilitatea de a returna produsele în termen de 30 zile de la primire, fără întrebări sau complicații. Astfel, te încurajăm să explorezi lumea produselor noastre relaxându-te, zâmbind și bucurându-te de creativitate și curiozitate.

Trebuie să știi însă că dacă te răzgândești și vei returna un produs (care nu este personalizat sau neconform) va trebui să achiți costul transportului.

Despre greșeli de ortografie

Reține că nu avem obligația să verificăm eventualele greșeli de ortografie. Atunci când trimiți un text de personalizat asigură-te că l-ai transmis corect. De asemenea nu ne asumăm situațiile în care fotografiile care nu au rezoluția potrivită (sunt slabe calitativ) și degradează vizual aspectul produsului.

Despre termene

Orice reclamație va fi adusa la cunoștința Gift Box  în maxim 24 de ore de la primirea comenzii.
Vom soluționa cererea ta în maxim 3 zile lucrătoare.

Pentru orice întrebări ne poți contacta la (+40) 766 498 272 sau în scris la comenzi@gift-box.ro

Formular retur produse

Prezentul formular de retur este disponibil exclusiv pentru returul produselor nepersonalizate. Produsele personalizate nu se pot returna decât în situații excepționale prevăzute expres în Termenii și condițiile disponibile pe www.gift-box.ro.

Completarea formularul de retur este obligatoriu în cazul produselor nepersonalizate indiferent de motivul returului! Dacă produsul comandat nu coresponde cerințelor tale, poate fi returnat în ambalajul original. Returul se poate face în maxim 14 zile de la primirea produsului și iți vom returna contravaloarea produsului în contul bancar în termen de 10 calendaristice. Acești pași se vor face după completarea formularului de retur și după primirea unui răspuns din partea GiftBox.ro

Costurile de retur sunt în sarcina clientului, cu excepția cazului în care produsul este defect/deteriorat sau greșit (s-a trimis un alt produs decât cel comandat).

Nu se acceptă returul cu ramburs sau oficii poștale!

Coș
Autentifică-te

Niciun cont încă?

Shop
0 items Coș
Contul meu